Welkom » Bestellen & Bezorgen

Hieronder kunt u meer informatie vinden met betrekking tot uw bestelling bij Vliegengordijnen de Reijer.

Bezorgen

In de periode van 1 april t/m 30 augustus proberen wij uw vliegengordijn(en) gereed te maken en z.s.m. te verzenden.

En in de winterperiode van 1 September t/m 31 Maart verzenden wij Uw vliegengordijn  op dinsdag en donderdag  

Als uw bestelling op donderdag verzonden word ontvangt U hem vrijdag.

U kunt het pakket bij uw thuis afgeven of een pakketshop. 

Indien U tijdens de verzending het adres wijzig of achter de poort weg of ergens anders weg laat leggen of zetten dan nemen wij geen enkele verantwoording als het pakket kwijt is, er vind geen restitutie plaats.

Het kan zijn dat uw vliegengordijngordijn geen standaard maat is, maar speciaal gemaakt moet worden (maatwerk) dan duur het iets langer hierover krijgt U bericht.

Bestellen
Wilt u meer informatie over een vliegengordijn of een vliegengordijn direct bestellen, klik dan op het vliegengordijnen dat u wilt bestellen. U kiest vervolgens uit een van de standaard maten of geeft uw eigen maat op. Bij het opgeven van een eigen maat krijgt u direct de bijbehorende prijs te zien.

Vliegengordijnen kleiner dan 60 x 180 worden de onderdelen per/stuk berekent. (prijs op aanvraag).

Bij sommige vliegengordijnen is het niet mogelijk om een eigen maat op te geven, dit is bijvoorbeeld vaak het geval bij aanbiedingen. In dat geval kunt u alleen een standaard maat bestellen.

Indien dit mogelijk is voor het desbetreffende vliegengordijn kunt u hierna ook nog een basiskleur en bijkleur selecteren alsmede het gewenste opleverformaat. Vervolgens klikt u op de knop ‘In winkelwagen plaatsen’.

Hierna komt u in de winkelwagen terecht waar u een compleet overzicht krijgt te zien van uw bestelling, inclusief eventuele bezorgkosten. U kunt nu uw bestelling nog wijzigen, bijvoorbeeld door het aantal te wijzigen of een vliegengordijnen uit uw winkelwagen te verwijderen door op de knop ‘Verwijder’ te klikken.

Bent u tevreden met uw bestelling, klik dan eenmalig op de knop ‘Producten bestellen’ om verder te gaan met het plaatsen van uw bestelling. Om uw bestelling in behandeling te kunnen nemen dient u alleen nog maar uw persoonlijke gegevens op te geven. Nadat u dit hebt gedaan klikt u op de button ‘Betalen’ om uw bestelling te betalen.

U kunt bij ons een kleur, en kwaliteits proefstukje aan vragen deze sturen wij U kosteloos toe.

Betaalmethoden
U kunt in onze webwinkel op dit moment uitsluitend betalen via iDEAL. Met iDEAL kunt u vertrouwd, veilig en gemakkelijk uw vliegengordijnen bij Vliegengordijnen de Reijer afrekenen. Voor buitenland zie bedrijfsinformatie.

Om gebruik te maken van iDEAL hoeft u zich niet te registreren. Indien u gebruik maakt van internetbankieren bij ABN Amro, Fortis, Postbank, Rabobank of de SNS Bank dan kunt u direct met iDEAL betalen. U rekent dan snel en gemakkelijk af in de vertrouwde internetbetaalomgeving van uw eigen bank.

Via Ideal betalen is het de snelste en gemakklijkste weg. 

Indien om een of andere reden de betaling niet lukt kunt U het ook overmaken op onze Bankrekening

Voor Nederland:

ING - bank - Nederland rekening nummer:  NL95 INGB 0007 2481 87   t.n.v. W.S.H.M. de Reijerjer  

Bank Indentificatie Code (Bic): INGBNL2A

Verzendkosten Buitenland.:

Verzendonkosten zie rubriek verzendkosten buitenland onderaan het lijstje catergorie.

Verzendkosten Nederland grote maten.:

Bij extra grote maten zijn er extra verzendkosten. (zie onder catergorie verzendkosten). Deze extra verzendkosten zijn op aanvraag. De prijs van het gordijn zelf is basseerd als men het afhaal in Halsteren. Er is een extra toeslag die door de transporteur is opgelegd dit is niet de standaard verzendkosten die in de winkelwagen vermeld staat vermeld en dient apart te voldaan. Dit is enkel van toepassing bij extra grote breedte maten boven de 150 cm.  Deze extra verzendkosten is en word niet opgelegd door Reijstar maar door de transporteurs vervoerders. Wij geven U de gelegenheid om binnen 14 dagen te beslissen. het zijn maatwerk gordijnen en er vind geen resitutie plaats.

Overige landen op aanvraag.

Zodra het bedrag bij ons op de rekening staat sturen wij het bestelde per omgaande naar U toe.

Indien U nog vragen heeft kunt U mij bereiken per E-mail of spreekt U uw naam en telefoon nummer in op het onderstaande nummer dan bellen wij U zo spoedig mogelijk terug.

tel: (0031) 06 46 75 00 64

Bezorgkosten:
Tijdens het plaatsen van uw bestelling kunt u in de winkelwagen direct zien wat er aan bezorgkosten in rekening zal worden gebracht. Behalve de extra grote maten hiervan zijn de verzendkosten op aanvraag. Bij extra grote maten zijn er extra verzendkosten. Deze extra verzendkosten zijn op aanvraag. De prijs van het gordijn zelf is basseerd als men het afhaal in Halsteren. Er is een extra toeslag die door de transporteur is opgelegd dit is niet de standaard verzendkosten die in de winkelwagen vermeld staat vermeld en dient apart te voldaan. Dit is enkel van toepassing bij extra grote breedte maten boven de 170 cm. Deze extra verzendkosten is en word niet opgelegd door Reijstar maar door de transporteurs vervoerders. Er vind dan ook geen restitutie plaats.

Retouneren:

Indien U geen proefstukje / monstertje heeft aangevraagd betreffende kwaliteit en kleur heeft U geen recht op retourneren.

Kattenstaart maatwerk, twee om twee verschillende kleuren banen en vliegengordijnen met korting worden door ons niet retour genomen.

Indien U per abuis een verkeerde maat heeft besteld kunt U kontact met ons opnemen.

Aanbieding vliegengordijnen met vanaf 25 % en hoger zijn alleen via internet te verkrijgen.

Geleverde producten die niet in de orignele onbeschadigde verpakking zit,kunnen wij niet meer terug nemen.

Producten die gebruikt zijn kunnen wij helaas niet meer terug nemen.